Żyjemy w Matrixie…

Artur Janas
16 mar, 2023

Ostatnio coraz więcej firm przechodzi na opłatę abonamentową. W wielu przypadkach ma to naprawdę dużo sensu. Zamiast płacić wysoką cenę na początku, jest ona rozbita na mniejsze a klient dzięki temu w perspektywie czasu płaci znacznie więcej.

Więcej

Jak bielizna nauczyła mnie analizy?

Artur Janas
22 lut, 2023

Jeszcze do niedawna mówiło się, że jak czegoś nie ma w Google to prawdopodobnie nie istnieje. Dziś można swobodnie rozszerzyć tę definicję o Media Społecznościowe.

Więcej

Czy sztuczna inteligencja odbierze pracę marketerom?

Artur Janas
17 sty, 2023

Przez ostatnie dni, kolejne kraje przyłączają się do pomysłu amerykanów na blokowanie Tik Toka. Oficjalnie w celu ochrony oraz z powodu kiepskich zabezpieczeń aplikacji. To oficjalna wersja… A jak sprawa wygląda w rzeczywistości?

Więcej

Mówi się, że Media Społecznościowe obcinają zasięgi czyli trendy 2023 roku

Artur Janas
10 sty, 2023

Kto tak naprawdę rządzi światem? No raczej nie politycy - ci są zawsze na pasku lobbystów w mniej lub bardziej świadomy sposób. Raczej nie przywódcy religijni - mają pewnego rodzaju władzę ale w ograniczonym terytorialnie i społecznie zakresie. To może bogaci? Nie, oni też nie ponieważ nie mają w tym interesu.

Więcej

Zawsze jest zły czas aby zacząć…

Artur Janas
29 gru, 2022

Ci, którzy potrafią łączyć ze sobą losowe zdarzenia w logiczną całość będą w stanie sprzedać wszystko i każdemu. Problem w tym, że nie ma jasno określonej nauki lub podręcznika jak się tego nauczyć - bardziej to lata praktyki lub zbierania doświadczenia lub po prostu głęboka analiza oraz logiczne łączenie ze sobą kolejnych puzzli jednej układanki jaką jest klient.

Więcej

Czy marketing tradycyjny umarł?

Artur Janas
13 gru, 2022

Przebojem ostatnich dni jest ChatGPT, który potrafi naprawdę wiele.

Więcej
Najlepszym sprzedawcą jest klient

Najlepszym sprzedawcą jest klient

Artur Janas
07 gru, 2022

Ostatnimi czasy pojawiło się sporo informacji w postaci filmów lub artykułów, gdzie różni specjaliści twierdzą, że Facebook, Tik Tok oraz Instagram obcina zasięgi aby ludzi więcej wydawali na reklamę. Nic bardziej mylnego.

Więcej

Jak Facebook pomógł zdobyć bogatych klientów?

Artur Janas
29 lis, 2022

Jak wynika z przeprowadzonych niedawno badań, siedem na dziesięć dorosłych Polaków myśli o założeniu własnej działalności. Problem w tym, że większość tylko o tym myśli, zamiast zacząć działać w tej kwestii…

Więcej

5 powodów dlaczego Twoja reklama na Facebooku nie działa?

Artur Janas
14 lis, 2022

W internecie można znaleźć wiele różnych tez dotyczących marketingu. Problem w tym, że nie wiadomo tak naprawdę, które z treści są wiarygodne a które nie do końca.

Więcej

Poznaj i zaprzyjaźnij się ze ze swoim klientem!!!

Artur Janas
11 lut, 2022

Statystycznie, każdego dnia powstaje w Polsce 1000 firm. Można to sobie zweryfikować tutaj: https://www.coig.com.pl/nowe-firmy-w-polsce_2016_2015_2014_2013.php   Równocześnie, każdego dnia upada około 900 firm.  Idźmy dalej… Większość firm upadnie w ciągu pierwszego roku działalności – około 90% z nich. Z pozostałych tylko 10% przetrwa najbliższe 5 lat. Średnio na 1000 firm, które dziś powstały tylko 1 (powtarzam […]

Więcej